Přednáška přibližuje péči o zákazníka v rámci filozofie Baťa. Vztah se zákazníkem byl pro firmu Baťa zásadní, jeho cílem nikdy nebylo jenom uskutečnit prodej, ale vytvářet vazbu, na základě které se zákazník vrací a vztah ke značce si spolu s ním vytváří celá jeho rodina.
Během přednášky se dozvíte, jak nejlépe vytvořit emoční vztah ke značce. Zároveň se téma věnuje osobnosti a postavení podnikatele, etice v podnikání, zásadám obchodní komunikace i skutečnostem, jaké byly předpoklady pro přijetí a vzdělávání obchodních zástupců a prodavačů firmy Baťa.
Opomenuto samozřejmě není ani téma reklamy. Zodpovíme vám otázku, jak k reklamě přistupovala firma Baťa. Věděli jste, že každý leták má být něčím víc než špatně potištěným kusem papíru? Reklama je prostředkem, který vztah se zákazníkem prohlubuje.
Přednášející: Gabriela Končitíková